Thursday, October 30, 2008

Sekian Lama

Assalamualaikum...

Adushh lamanyer aku x meng updatekan blonG ni..rasa2 nyer hampir setahun ..pegHHh yer laa.lepeh balik malaysia terus sibuK ..keja kat malaysia ni ..masa mencemburi kita..hahahhah

Setakat ni dah 2 project aku dah joinT..sekembalinya aku di bumi malaysia..1st ALCATEL (CELCOM NodeB Swap) & MAXIS (3G EOT) ..hemmm ni pun mid Nov 2008 dah abis contact...tengah peninG ni ..keja baru x dapat lagi..

Insyallah, adalah 2-3 agent local & obersea contact aku..dengan harapan kalu ada local project ..aku akan berada dibumi MALAYSIA ler...klau dah x ada ..obersea pun OK gak ..keja macam aku ni ..tak boleh nak memilih sangat ...apa yang ada depan mata kalu rasa boleh sebat ..sebaT jer...hehehehhe

OK la setakat ni dulu..aku nak solaT magriB dulu ..nanti aku sambunG lagi ..

wasallam..

achoY06

No comments: