Friday, July 13, 2007

PIaLa AsiA

Asslamualaikum w.b.t

Malaysia kena belSaH 5 berbaLaS 1 ...dengan China..ciss HampeH sunGGuh , Walaupun sebeNor nyer teman ni bukan ler dikirakan ''kaki BoLa'' & tak ambIK pusinG langsuNG cerita boLa ni , tapi sesekali Kena jugak laa ambiK tau yerr DaK..

Semalam aku tgK kat Umah siaran ''LIVE' gitu ..MALAYSIA Vs CHINA..emm main macam HampeH..so sorry , bukan cakap lePeH , tapi itulah HakiKat Nyer..

Nak dijaDIk kan cerita , tadi masa kat OpiH ni ..Pak-Pak Arab ni , sajer jer bukak topiC Bola..''WHat a shame Malaysia..plaYing at your own place also can't Win..''..aku kata ..aku tgk separuH jer(pada Hal aku tenGok sampai abis)..dah tahu dah kena belaSah..

DioranG cakap ..MalaYsia facalities semUa baguH..seMua ada..tapi main emmm MacaM @*&%.

Wokey laa..aku ni bukan nyer nak berceLoteH ...tapi tuLah ..maleH nak cakap ler.

No comments: