Monday, July 30, 2007

My Kids...WalaaAAaaa part_II

Assalamualikum..

Sajer jer nak upload gambo anak aku yg latest...BukaN apa last week wife aku belikan basikal baru kat anak2 kitaoranG..actually basikal lama tu Ok lagi..baru jer repair..emm Plan asal nak beli basikal anGah jer coz ''bikal'' angah tak sesuait dengan dia punya age dah , tapi mana boleH..babY nak juGak ..so nak tak nak , kena la beli 2 biji..''bakal'' baby baru jer lagi..aku rasa x adala 1thn..emm dia kata Nak Beli bikal piNk..emm tau pulak tu nak yang piNk..dah laa..''jenUh'' wife aku menganGkut 2 biji sekali dalam keta..nasib baik kedai tu nak ambik yang 2nd hand..emm tapi tau jer laa kedai apeK mana nak ruGi ..kureNG asam punya apeK cekiK darah..2 biji dia ambiK x sampai pun 50 henGGet ..emmm nak tak nak wife aku cakap ..jual juGak ler..nak letak kat Umah buat besePah jer ..anak 3 orang jer ..''bikal'' macam anaK 7-8 oraNG ..kekekek

~AnGah cenYum sampaI keteLinga dapat ''biKal'' baru & AbanG/aLonG~

~BaBy Esya with her new PinK ''bikaL''~

~BaBy Esya & AnGah with their Old-skool biCycle~

No comments: